POMOC FAQ - Sklep

POMOC FAQ

 

 

POMOC - FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

 

1. Chciałbym złożyć zamówienie jednak nie chcę tego robić przez koszyk
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami pod adres info@trawkaseeds.pl

 

2. W  ofercie widzę nasiona REGULARNE i FEMINIZOWANE Czym one się różnią ?
Nasiona regularne to nasiona z których około połowa będzie żeńskimi roślinami.
Nasiona feminizowane to nasiona z których 99,9% będzie żeńskimi roślinami.

 

3. Chciałbym zamówić przesyłke do domu jedynie boje się, że koperta będzie sugerować zawartość.
Przesyłki wysyłamy w nieoznaczonych - czystych kopertach bąbelkowych tylko z adresem nadawcy oraz odbiorcy.
Na kopercie nie ma napisów w stylu "marihuana" "nasiona marihuany" itp.

Nasiona są dodatkowo zabezpieczone przed uszkodzeniem w czasie transportu.

 

4. Chciałbym zamówić przesyłke na pocztę czyli POSTE RESTANTE ale nie wiem jak to zrobić.
Podczas składania zamówienia prosimy o wybranie opcji Przelew - Poste Restante w zakładce Dostawa i płatność 

W formularzu zamówienia prosimy o wpisanie adresu urzędu pocztowego do którego ma zostać nadany list.

 

5. Zamówiłem kilka różnich odmian. Czy nasiona będą zapakowane razem czy osobno ?
Każda odmiana jest podpisana i pakowana osobno niezależnie od zamawianej ilośći.

 

6. Złożyłem zamówienie ale niewiem co mam dalej zrobić ?
Zależnie od formy płatnośći;

Płatność - płatne przelewem prosimy o wpłatę na dane z zakładki PŁATNOŚCI co znacznie przyśpieszy realizację zamówienia. Wiadomość z danymi do wpłaty zostanie wysłana do Państwa ( do kilku godzin od zamówienia ).

Płatność przy odbiorze - płatne przy odbiorze po potwierdzeniu zostanie wysłana do Państwa przesyłka w takiej formie płatności.

 

7. Złożyłem zamówienie ale pomyliłem adres, chciałbym edytować zamówienie.
Prosimy o kontakt z nami - nie ma problemu z edycją zamówienia zarówno danych jak i produktów jeżeli przesyłka nie została jeszcze wysłana do Państwa.

 

8. Opłaciłem zamówienie kiedy dotrze do was przelew ?
Przelew z banku księgowany jest w ok. 24-48h natomiast z poczty w ok. 3-4 dni robocze.
Wysłana przesyłka dociera przeważnie w
około 48h (2 dni robocze).

 

9. Wybrałem formę "za pobraniem" w jakim czasie dotrze przesyłka ?
Przesyłki pobraniowe "za pobraniem" należy potwierdzić meilowo. Paczki nadajemy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas oczekiwania na przesyłkę to około 48h (2 dni robocze) od momentu nadania.

 

10. Mija 5 dni roboczych a przesyłki nadal nie ma.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami. Na wszystkie wysyłki posiadamy potwierdzenie z numerem nadania.
Czasem wystarczy zapytać listonosza czy przypadkiem nie ma dla nas listu bo nie zostawił awizo.

 

11. Pisałem na meila ale nikt nie odpowiedział
Prosimy o cierpliwość z odpowiedzią - staramy się odpowiadać jak najszybciej jednak jesteśmy tylko ludźmi a nie robotami.


Prosimy o nie zadawanie pytań odnośnie uprawy konopi czy kiełkowania nasion bo jest to nielegalne. Takie pytania ignorujemy.

 

12. Otrzymałem przesyłkę, co mogę zrobić z nasionami ?
Nasiona sprzedawane są w celach kolekcjonerskich i tylko do takich celów służą.

 

13. Otrzymałem przesyłkę, ale jest więcej niż zamawiałem.
Do każdego zamówienia dodajemy gratisy. Wielkość gratisu zależna jest od wielkości zamówienia. Im większe zamówienie tym większy gratis.

 

14. Otrzymałem przesyłkę czy skasujecie moje dane ?
Po otrzymaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie otrzymania listu - skasujemy Państwa dane.

 

15. Jak właściwie mogę się z wami skontaktować ?
W razie pytań prosimy o kontakt na adres info@trawkaseeds.pl